Saturday, January 24, 2009

Wings - sayap ilusi

intro:
D   G  A   D
D   G  A   D

D          G    A         D

semakin jauh aku renungi diri
D          G     A        D
semakin dekat kekasih di hati
D          G    A       D
biar mentari akulah sinarnya
D        G     A       D
biar lautan  akulah airnya

D           G    A       D
kalaulah ada  selain dari mu
D         G      A         D
biar ku hancur dan menjadi debu

Bm      G
bila hadir cinta yang satu
A                      D
tidak ku peduli sejuta pun
Bm         G
menghukum aku dengan dusta
A             D
teracap dunia akhirnya

G
kerana cinta
A                  D
biar aku di anggap gila wooo...
Bm       G
terbang dengan sayap illusi
A                     D
bertutur dalam bahasa hati

G   A         D
kalaulah ada selain dari mu
D          G      A         D
biar ku hancur dan menjadi debu

*
Bm      G

bila hadir cinta yang satu
A                      D
tidak ku peduli sejuta satu
Bm         G
menghukum aku dengan dusta
A             D
teracap dunia hakimnya

**
D         G

kerana cinta
A                   D
biar aku di anggap gila wooo...
Bm         G
terbang dengan sayap illusi
A                     D
bertutur dalam bahasa hati

solo
ulang *

D        G    A

bila hadir cinta yang satu
D             A     Bm
jangan ditanya siapa dia
G
tanya dia siapa kita
A                   D
dan pulang ke mana akhirnya

ulang **

D     G     A

huuuuuuuuuuuuu.......

0 comments:

BlogPingTool.com www.hypersmash.com Blog Ping Site