Wednesday, March 4, 2009

Alleycats - Kisah kau dan aku

Intro
Fm Bm

Fm
Teringat kisah
C
ku dimalam itu
Bm          C
sejak bertemu
Fm
kurindu selalu

Fm
tak dapat aku
Bm
melupakan oh wajah mu
C
telah menjadi
Fm
lukisan dihati ku

Fm
bagaikan burung
Bm
yang terbang berkicauan
C
riang hatiku
Fm
kau jadi kekasih

Fm
tak ingin aku
Bm
akan perpisahan
C
hidup ku riang
Fm
tiada mengenal sedih

Bridge


|-------------|------------------|---------------3-----------------------------|
|-----2-4-3-2-|-2-1---2-1----1-0-|-------1-2-4-5---5-3-----3-5-6-5-6-8-6-9-8-6-|
|---2---------|-----3-----3-1----|---1-3---------------5-5---------------------|
|-3-----------|------------------|-3-------------------------------------------|
|-------------|------------------|---------------------------------------------|
|-------------|------------------|---------------------------------------------|


Fm
tiada ku sangka
C
mendungkan menjelma
Bm                C
datang menggelapkan
Fm
sinaran hidup ku

Fm
belum puasku
Bm
merasakan hangatnya
C
kini terasa
Fm
diseluruh tubuhku

Fm
masa berlalu
Bm
kini kau dah berjaya
C
malangnya aku
Fm
telah kau lupakan

Fm
tiada ku kesal
Bm
begini jadinya
C
kan ku hadapi
Fm
sebagai satu cabaran

solo

Fm
hati ku sedih
C
ada yang hampiri
Bm             C
memberi kasihnya
Fm
sebagai pengganti

Fm
telah ku lupa
Bm
segala sakit dihati
C
tetapi kini
Fm
engkau ingin kembali

Fm
tak mungkin aku
Bm
akan menerima mu
C
dan melukakan
Fm
hati kekasih ku

Fm
lupakan saja
Bm
apa yang berlaku
C
jadikan ini
Fm
satu kisah hidupmu

0 comments:

BlogPingTool.com www.hypersmash.com Blog Ping Site